SMS&E-mail

SMS & E-mail marketing

SMS & E-mail marketing

Nakon apsolutne dominacije emaila u službi marketinga, razvojem mobilnih mreža i prisutnosti smartphoneova u svakodnevnom životu, iznimne rezultate postiže i SMS marketing.

Malo statistike

Ako gledamo samo surove statističke podatke o isporučenim i pročitanim porukama (98% vs. 22%), o tzv. Click Through Ratesu (19% vs. 4,2%) ili o jednostavnom broju blokiranih email poruka zbog krivog prepoznavanja od strane anti spam filtera na email poslužiteljima, SMS marketing nosi nadmoćnu pobjedu.

Međutim, u stvarnosti te brojke i ne govore baš apsolutnu istinu. Naime i jedna i druga metoda ima svoje prednosti i mane a samim time i svoju ciljanu publiku koja se u velikom postotku razlikuje.

SMS marketing iznimno je koristan kod one ciljne skupine koja traži brzo informaciju bez dodatnih objašnjenja i/ili grafičkih elemenata. Osnova je naravno da su brojevi primatelja takvih poruka dostupni i dragovoljno dani za tu svrhu. 

E-mail marketing pokriva daleko širu, slabije deifniranu skupinu i samim time postotci otvaranja ili čitanja takvih poruka su znatno niži. Kada bi u ovo naše kratko predstavljanje obje metode uveli i koeficijent godišta, profesije ili spola ciljne skupine, situacija bi se eksponencijalno zakomplicirala.

I što sad?

Iskreno, obje metode su odlične. Pogotovo kad znate da su troškovi iznimno mali (pogotovo za e-mail marketing) i da su rezultati takoreći odmah vidljivi. I jedna i druga metoda mogu se odlično iskoristiti a koju odabrati ili kako sinhronizirati obje i koristiti ih na najbolji mogući način, znamo naravno mi :)

Dobro je znati

Rješenja koja mi implementiramo uvode e-mail i sms marketing direktno u administrativno sučelje vašeg CMS-a s kojim upravljate vašim web stranicama.

Brigu o administriranju, pisanju sadržaja te slanju e-mail i sms marketinških poruka možete u potpunosti prepustiti nama.

Saznajteviše

Saznajte sve što vas zanima o SMS&E-mail marketingu i kako vam mi možemo pomoći.

Želim dodatne informacije
ideaweb-logo-svijetli-footer.png
NinaFotka
Don Dan