Nakon apsolutne dominacije emaila u službi marketinga, razvojem mobilnih mreža i prisutnosti smartphoneova u svakodnevnom životu, iznimne rezultate postiže i SMS marketing.
Malo statistike
Ako gledamo samo surove statističke podatke o isporučenim i pročitanim porukama (98% vs. 22%), o tzv. Click Through Ratesu (19% vs. 4,2%) ili o jednostavnom broju blokiranih email poruka zbog krivog prepoznavanja od strane anti spam filtera na email poslužiteljima, SMS marketing nosi nadmoćnu pobjedu.
Međutim, u stvarnosti te brojke i ne govore baš apsolutnu istinu. Naime i jedna i druga metoda ima svoje prednosti i mane a samim time i svoju ciljanu publiku koja se u velikom postotku razlikuje.
SMS marketing iznimno je koristan kod one ciljne skupine koja traži brzo informaciju bez dodatnih objašnjenja i/ili grafičkih elemenata. Osnova je naravno da su brojevi primatelja takvih poruka dostupni i dragovoljno dani za tu svrhu.
E-mail marketing pokriva daleko širu, slabije deifniranu skupinu i samim time postotci otvaranja ili čitanja takvih poruka su znatno niži. Kada bi u ovo naše kratko predstavljanje obje metode uveli i koeficijent godišta, profesije ili spola ciljne skupine, situacija bi se eksponencijalno zakomplicirala.
I što sad?
Iskreno, obje metode su odlične. Pogotovo kad znate da su troškovi iznimno mali (pogotovo za e-mail marketing) i da su rezultati takoreći odmah vidljivi. I jedna i druga metoda mogu se odlično iskoristiti a koju odabrati ili kako sinhronizirati obje i koristiti ih na najbolji mogući način, znamo naravno mi :)
Dobro je znati
Rješenja koja mi implementiramo uvode e-mail i sms marketing direktno u administrativno sučelje vašeg CMS-a s kojim upravljate vašim web stranicama.
Brigu o administriranju, pisanju sadržaja te slanju e-mail i sms marketinških poruka možete u potpunosti prepustiti nama.