"Ako nije u medijima, nije se ni dogodilo". Zvuči poznato?
Istina
Ako se i dogodi, neće biti zamijećeno ako se ne objavi u medijima. I to je živa istina. U ovom specifičnom segmentu odnosa s javnošću (kako se inače u domaćim medijima naziva PR) iznimno je važno voditi se jasnim načelima i vrijednostima klasičnih PR sadržaja prilagođenih specifikumu medija na kojem se objavljuju.
Što su rekli
Kroz recentnu povijest a i onu malo dalju, često su se velikani, utjecajni i poznati pojedinci koristili uslugama PR-a i objeručke prihvatili osnovni cilj: prenošenje poruke širem auditorijumu i oblikovanje javnog mijenja.
Dobro je znati
Ukoliko se odlučite za naše usluge vođenja digitalnog marketinga na neki duži period, objave za medije pišemo potpuno besplatno u skladu s marketinškim planom.
Objave napisane za vas šaljemo na dogovorene portale i/ili redakcije tiskanih novina, časopisa, magazina,...