
Istina. Čak i ako se događaj ili novost zaista dogodi, neće biti primijećeno ako nije prisutno u medijima.


PR, ili public relations, predstavlja ključni aspekt svakog poslovnog svijeta, no njegova povijest nije uvijek bila onakva kakvu poznajemo danas. Tek s vremenom, PR je postao sofisticiraniji, a uz razvoj novih medija, kao što su televizija i internet, stalno je evoluirao kako bi se prilagodio modernim potrebama komunikacije.
Danas, PR je ključni dio svake organizacije, od malih poduzeća do multinacionalnih korporacija. Sada je ključno ne samo oblikovati sliku tvrtke, nego i upravljati njenom reputacijom u stvarnom vremenu. Social media postali su novi frontovi u borbi za pažnju i povjerenje javnosti, gdje se pozitivni ili negativni komentari brzo šire i mogu oblikovati mišljenje tržišta ili potrošača. Kroz sve to, PR strategije danas uključuju digitalne kampanje, influencere, krizno komuniciranje i korporativnu društvenu odgovornost (CSR).

Ako želite svoju “sliku u javnosti” kreirati po pravilima struke, za vas možemo …
Kreiramo informativne i privlačne tekstove koji precizno prenose vašu poruku, koristeći stil prilagođen specifičnostima medija.
Objave šaljemo na odabrane portale, novine, časopise, ili magazine, kako bi osigurali široku prisutnost u medijima.
Praćenje medijske pokrivenosti i izvještavanje o uspjehu objava omogućava analizu učinkovitosti PR aktivnosti.
Svaka platforma ima svoje zahtjeve, stoga prilagodimo sadržaj tako da bude što učinkovitiji na različitim medijskim kanalima.
Pomažemo vam integrirati osnovne objave i komunikaciju s medijima u vaš marketinški plan.
Posebno na društvenim mrežama te objavljivatina odabranim portalima kada se za to ukaže potreba
Na temelju povratnih informacija i analize, optimiziramo pristup i strategiju za buduće objave kako bi bile još učinkovitije.
Dobro je znati Ukoliko se odlučite za naše usluge vođenja digitalnog marketinga na neki duži period, objave za medije pišemo potpuno besplatno u skladu s marketinškim planom.








Da bi se odlučili za nešto, uvijek morate imati sve informacije.
Iako smo se trudili da na ostalim stranicama objasnimo sve relevantno za
jedno takvo odlučivanje, ovo su pitanja koja ste nam najčešće postavljali …
Naravno! Bilo da imate svoj i nama prihvatljiv ili želite potpisati naš Ugovor o tajnosti podataka (NDA) dovoljno je samo poslati nam zahtjev.
Koliko god vam treba i naravno dok god smo jedni i drugi zadovoljni suradnjom.
Rokovi ovise o cijelom nizu faktora a najvažniji su svakako obim usluge, kompliciranost i naravno cijena. Međutim, terminski plan je sastavni dio službene ponude koju dobijete prije početka projekta (i koja nije obavezujuća) a preciznost tako određenog terminskog plana ovisi u značajnoj mjeri i o svim informacijama koje ste podjelili s nama tijekom projektnog briefa .
Tu smno zaista fleksibilni tijekom inicijalnih dogovora. Mogućnost plaćanja u mjesečnim ili godišnjim ratama, avansno ili u par rata. Sve ovisi o dogovoru.
Imate još pitanja? Pregledajte našu stranicu s najčešće postavljanim pitanjima (ČPP) ...