Osobni pogledi, savjeti i novosti od vodećih ljudi u industriji

Pronađite i pročitajte što vas zanima i po mogućnosti podijelite sadržaj na vašim mrežama pošto svi znamo: “Sharing is carring” 🙂

Sms, e-mail i chat marketing: koji je najjači?

SMS, E-mail i Chat Marketing: Koji je najjači?

U današnjem digitalnom svijetu, gdje je inbox prepun, a mobiteli u rukama stalno vibriraju, tvrtke se natječu da zadrže našu pažnju. SMS, e-mail i chat marketing – svi oni žele...
0 komentar/a
Seo optimizacija ili šuma pravila.

Optimizacija sadržaja za što bolji SEO

Optimizacija sadržaja za što bolji SEO uz održavanje kvalitete istoga uključuje balansiranje strateškog postavljanja ključnih riječi, strukture sadržaja i elemenata pogodnih za korisnike, sve dok se osigurava da sadržaj ostane...
0 komentar/a
197h scaled - iv ci d. O. O.

Objave za medije: Vaš most do publike

PR, ili public relations, predstavlja ključni aspekt svakog poslovnog svijeta, no njegova povijest nije uvijek bila onakva kakvu poznajemo danas. Početci PR-a sežu u početak 20. stoljeća, kada je Edward...
0 komentar/a
Covid - 19 - iv ci

Web u doba COVID-19

Postoji izreka koju je nekad davno napisao Elbert Hubbard, američki pisac, izdavač, umjetnik i filozof: "Kad ti život da limun, ti napravi limunadu".Korona kao gorki limunI tako nam je život...
0 komentar/a

Izdvojeno

SMS, E-mail i Chat Marketing: Koji je najjači?

U današnjem digitalnom svijetu, gdje je inbox prepun, a mobiteli u rukama stalno vibriraju, tvrtke se natječu da zadrže našu pažnju. SMS, e-mail i chat marketing – svi oni žele da ih primijetimo, ali koji je stvarno najsjajniji? Hajde da bacimo pogled na brojke, usporedimo poznati open rate, klikove i, naravno, isplativost.SMS Marketing: Brzina je...
0 komentar/a
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.