SKORO NEOGRANIČENE MOGUĆNOSTI

Oslobodite sav
potencijal u vašem poslovanju

Za razliku od „starog“ marketinga, onog na billboardima, radiju ili u novinama, digitalni marketing ti omogućuje da odmah vidiš rezultate. Možeš pratiti koliko ljudi klikne na tvoju objavu, koliko ih otvori newsletter ili koliko ih stvarno završi kupovinu. Ukratko, sve se mjeri – i to gotovo u realnom vremenu.

Progress right - iv ci d. O. O.

Vaše marketinške potrebe možete rješavati na efikasniji način

Neka nebrojeni digitalni komunikacijski kanali rade za vas.

Kad čuješ pojam *digitalni marketing*

… vjerojatno ti prvo padne na pamet reklama na Instagramu ili video na YouTubeu. I u pravu si – ali digitalni marketing je puno šira priča. Ukratko, radi se o promociji proizvoda, usluga ili brendova kroz različite online kanale i platforme. 

Za razliku od „starog“ marketinga, onog na billboardima, radiju ili u novinama, digitalni marketing ti omogućuje da odmah vidiš rezultate. Možeš pratiti koliko ljudi klikne na tvoju objavu, koliko ih otvori newsletter ili koliko ih stvarno završi kupovinu. Ukratko, sve se mjeri – i to gotovo u realnom vremenu. 

Zamisli da imaš malu trgovinu kave u Splitu. Umjesto da samo staviš oglas u lokalnim novinama i nadaš se najboljem, ti možeš putem Facebooka ciljano oglašavati upravo ljubiteljima kave u svom gradu. Ili, možeš pokrenuti newsletter gdje šalješ savjete o pripremi savršene šalice espressa. Svaka tvoja objava, mail ili oglas može se analizirati i prilagoditi – tako uvijek znaš što radi, a što ne. 

Iv ci digitalni marketing - iv ci d. O. O.

Što sve možemo raditi za vas?

Digitalni marketing se oslanja na puno različitih tehnika, strategija i kanala. Evo nekih najpopularnijih …

Društvene mreže

Facebook, Instagram, TikTok ili LinkedIn nisu samo za scrollanje i memeove. To su mjesta gdje se gradi zajednica oko brenda i gdje korisnici mogu reagirati odmah i direktno

SEO (optimizacija za tražilice)

Ako želiš da tvoja stranica iskoči na Googleu kad netko traži „najbolja kava u Zagrebu“, moraš se pobrinuti da te Google i prepozna.

Email & SMS marketing

Iako zvuči staromodno, još uvijek je jedan od najučinkovitijih načina za zadržavanje kupaca i izgradnju lojalnosti.

Plaćeno oglašavanje

Oglasi na Googleu ili društvenim mrežama mogu brzo privući pažnju, ali ključno je znati točno koga ciljaš.

Content marketing

Blogovi, videi, podcasti… sve to spada u sadržaj koji daje vrijednost ljudima, a istovremeno promovira brend.

Marketinški planovi & osnove komunikacije

Izrada marketinških planova & osnove komunikacije u marketingu omogućavamo oblikovanje doslijednih poruka koje šaljete prema krajnim korisnicima kroz različite kanale

Content marketing

Blogovi, videi, podcasti… sve to spada u sadržaj koji daje vrijednost ljudima, a istovremeno promovira brend.

Go-to-market strategije

GTM strategija obuhvaća sve aspekte ulaska na tržište, od pozicioniranja proizvoda, određivanja cijene, odabira kanala distribucije, do marketinške komunikacije i prodajnih taktika

Marketing automation strategije

Cilj ovakvih strategija je automatizirati interakciju s potencijalnim i postojećim kupcima, često temeljem njihovih aktivnosti, interesa i ponašanja, kako bi se poboljšala učinkovitost marketinga i povećali konverzije.

Kontinuirano kontroliranje rezultata

Kontinuirano praćenje i analiziranje rezultata omogućuju da marketinške aktivnosti postanu dinamične i prilagodljive.

Izgradite marketinšku strategiju usmjerenu na kupca

Prilagodljivost i iznimna brzina dobivnja prvih rezultata, aduti su digitalnog marketinga

Ono što digitalni marketing čini posebnim jest prilagodljivost. Strategiju možeš stalno mijenjati, testirati i usavršavati. Ako vidiš da ti oglasi na Instagramu daju bolje rezultate od onih na Googleu – preusmjeriš budžet. Ako newsletter ima slab odaziv – probaš drugačiji pristup. 

Na kraju, digitalni marketing nije samo oglašavanje. To je kombinacija kreativnosti, analitike i razumijevanja ljudi kojima se obraćaš. Najbolje strategije nastaju onda kad znaš tko su tvoji kupci, što žele i kako im to na jednostavan i privlačan način predstaviti. 

Drugim riječima – nije stvar samo u tome da se „pojaviš online“, nego da se pojaviš na pravom mjestu, u pravo vrijeme i na pravi način.

Novi brending i. De. Mo 1200 x 400 - iv ci d. O. O.
neki od naših korisnika

Pridružite se obitelji s
više od 200 zadovoljnih korisnika naših usluga.

Logo final - iv ci d. O. O.
Logo big ghetaldus - iv ci d. O. O.
Logo - iv ci d. O. O.
Akademija socijalne skrbi - iv ci d. O. O.
Soho logo zaglavlje 400x93 1 - iv ci d. O. O.
Beren logo 06 - iv ci d. O. O.
Anasail logo plavi 01 scaled e1756468494922 - iv ci d. O. O.
Logo 1 - iv ci d. O. O.
Neno belan - iv ci d. O. O.

Imate pitanja? Pogledajte ovdje

Da bi se odlučili za nešto, uvijek morate imati sve informacije.
Iako smo se trudili da na ostalim stranicama objasnimo sve relevantno za
jedno takvo odlučivanje, ovo su pitanja koja ste nam najčešće postavljali …

Potpisujete li NDA?

Naravno! Bilo da imate svoj i nama prihvatljiv ili želite potpisati naš Ugovor o tajnosti podataka (NDA) dovoljno je samo poslati nam zahtjev.

Koliko dugo nam pružate podršku?

Koliko god vam treba i naravno dok god smo jedni i drugi zadovoljni suradnjom.

Koliko će vremena biti potrebno za implementaciju vaših rješenja?

Rokovi ovise o cijelom nizu faktora a najvažniji su svakako obim usluge, kompliciranost i naravno cijena. Međutim, terminski plan je sastavni dio službene ponude koju dobijete prije početka projekta (i koja nije obavezujuća) a preciznost tako određenog terminskog plana ovisi u značajnoj mjeri i o svim informacijama koje ste podjelili s nama tijekom projektnog briefa .

Kako određujete uvjete plaćanja?

Tu smno zaista fleksibilni tijekom inicijalnih dogovora. Mogućnost plaćanja u mjesečnim ili godišnjim ratama, avansno ili u par rata. Sve ovisi o dogovoru.

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.