SMS, E-mail i Chat Marketing: Koji je najjači?

SMS, E-mail i Chat Marketing: Koji je najjači?

Digitalni marketing neprestano se razvija, a odabir pravih kanala komunikacije ključno je za uspjeh svake kampanje.

U današnjem digitalnom svijetu, gdje je inbox prepun, a mobiteli u rukama stalno vibriraju, tvrtke se natječu da zadrže našu pažnju. SMS, e-mail i chat marketing – svi oni žele da ih primijetimo, ali koji je stvarno najsjajniji? Hajde da bacimo pogled na brojke, usporedimo poznati open rate, klikove i, naravno, isplativost.

SMS Marketing: Brzina je ključ!

Prvo, SMS. Kad vam stigne poruka na mobitel, vjerojatno je ne ignorirate, zar ne? Otvoreni postotak za SMS poruke je, vjerovali ili ne, nevjerojatnih 98%! Da, dobro ste pročitali – 98%! (gartner.com).  A kad već otvorite poruku, 45% vas će vjerojatno odgovoriti na nju. To su brojke koje ne viđamo često, osim možda na nekoj sportskoj utakmici.

A vrijeme reakcije? U prosjeku 90 sekundi. Da, samo 90 sekundi! To je brže nego što mnogi odgovore na e-mail. Na taj način SMS marketing postaje izvrstan alat za brze promocije, obavijesti o narudžbama, pa čak i last minute prodajne akcije. Ako tražite nešto s visokim ROI-jem (povratom na ulaganje), SMS je prava stvar.

E-mail Marketing: Malo sporiji, ali dugoročni igrač

E-mail marketing možda nije tako brz kao SMS, ali je definitivno dugoročni igrač. Otvoreni postotak za e-mail je oko 32,55% (entrepreneurshq.com) i to nije loše, ali nije ni blizu  prije spomenutih 98%. Ipak, e-mail ima svoju čar: personalizaciju.

Kad dobijete dobro sročen e-mail koji vas poziva na akciju, veća je vjerojatnost da ćete kliknuti. U prosjeku, CTR (Click Through Rate) za e-mail je 2,03% (entrepreneurshq.com), što je, koliko god vam zvučalo čudno, zapravo solidno.

E-mail marketing je kao onaj stari prijatelj koji vas podsjeti na rođendan i stalno vam šalje savjete. On nije tu da bude hit i da vas oduševi u sekundi, ali je tu za dugoročni angažman i personalizaciju – i to zaista donosi rezultate ako se pravilno koristi.

Chat Marketing: Razgovor u stvarnom vremenu!

A sada dolazi najbrži od svih, pravi Speedy Gonzales među marketinškim alatima  – tzv. chat marketing! Zamislite da vas netko iz tvrtke čeka da porazgovarate s njim u stvarnom vremenu. 71% korisnika zapravo očekuje ovakvu vrstu komunikacije (qualified.com), a čak 52% njih vraća se na kupovinu ako mogu komunicirati putem live chata.

Kada su korisnici voljni čekati, chat im daje mogućnost da dobiju brze odgovore, rješenja i upute. Dakle, ako želite stvoriti izuzetno angažiranu i lojalnu publiku, chat je izvrstan alat za izgradnju odnosa u stvarnom vremenu.

Zaključak: Koji je najbolji?

Dakle, tko je pobjednik? Pa, to zapravo ovisi o vašim ciljevima. Ovdje su brojevi za vas:

KanalOtvoreni postotakKlikovni postotakPrednostiIsplativost
SMS98%45%Brza dostava, visoka angažiranostVisoka
E-mail32,55%2,03%Personalizacija, dugoročni angažmanVisoka
ChatBrza interakcija, povećanje ponovnih kupnjiVisoka
MetricSMSE-mailChat
Otvoreni postotak98%32,55%
Klikovni postotak45%2,03%
PrednostiBrza dostava, visoka angažiranostPersonalizacija, dugoročni angažmanBrza interakcija, povećanje ponovnih kupnji
IsplativostVisokaVisokaVisoka

Dakle, ako želite odmah “zgrabiti” pažnju, SMS je vaš najbolji prijatelj. Ako vam treba dugoročna strategija, e-mail je pravi izbor. A ako želite pružiti korisnicima instant pomoć, chat je tu za vas.

Nema univerzalnog pravila za sve, ali u kombinaciji ova tri kanala mogu stvoriti nevjerojatne rezultate. Zato, odaberite pametno, testirajte, i sretno u osvojenim inboxima, SMS-ovima i chatovima!

Podijlite ovaj članak (ako vam se sviđa naravno)

Vezani članci

Seo optimizacija ili šuma pravila.

Optimizacija sadržaja za što bolji SEO

Optimizacija sadržaja za što bolji SEO uz održavanje kvalitete istoga uključuje balansiranje strateškog postavljanja ključnih riječi, strukture sadržaja i elemenata...
0 komentar/a
197h - iv ci d. O. O.

Objave za medije: Vaš most do publike

PR, ili public relations, predstavlja ključni aspekt svakog poslovnog svijeta, no njegova povijest nije uvijek bila onakva kakvu poznajemo danas....
0 komentar/a
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.