Covid - 19 - IV Ci

Web u doba COVID-19

Kad ti život da limun...

Postoji izreka koju je nekad davno napisao Elbert Hubbard, američki pisac, izdavač, umjetnik i filozof: “Kad ti život da limun, ti napravi limunadu”.

Korona kao gorki limun

I tako nam je život dao virus korone i zaustavio bar na jedno kraće vrijeme baš sve. Najjednostavnije bi bilo zaustaviti se i prepustiti očajavanju. Međutim, koliko kod to zvučalo kao populistički tj. life-coach style mantra, u aktualnom trenutku jedini ispravni put je ulagati i dalje, možda čak i više nego prije u neke druge načine poslovanja, komuniciranja i razvoja.

Zašto?

Iz vrlo jednostavnog razloga: pitanje je samo trenutka kad će se ovakva karantena i izoliranost prekinuti. Život (i mi s njim) će se sasvim sigurno nastaviti dalje bez obzira kakvi osobni ožiljci budu prisutni.

Vjerojatno ćemo morati priviknuti se na neke nove načine života i poslovanja, prihvatiti neke opće korisne navike koje će u konačnici od svijeta učiniti jedno bolje mjesto za sve nas.

I zato … digitalno.

Oni koji su i do sada svoje poslovanje, komunikaciju i općenito rad temeljili na digitalnim kanalima, web shopovima i web stranicama, manji napor će uložiti u potpunu transformaciju i onih preostalih offline dijelova u online mod.

Ostali koji su do jučer smatrali da njima to nije potrebno, da je to gubitak sredstava, vremena, resursa bez nekog rezultata – sada vrlo vjerojatno osjećaju posljedice svog razmišljanja.

Da li je svima potreban web shop?

I naravno, kao i kod svake druge usluge, trgovine ili savjetovanja – za sve vas nije potrebno imati sve – digitalni ured, web stranicu, web shop ,…itd.. Ono što vam je zaista potrebno je samo ono što vam može osigurati poslovanje najmanje u skladu prijašnjim rezultatima.

Da bi takvo što osigurali, a sami nemate takva specifična znanja koja bi vam omogućila kvalitetnu procjenu vaših stvarnih potreba, potrebno ja da se javite firmama, freelancerima i ostalima koji ta znanja imaju i time se profesionalno bave.

Iskoristite priliku koja se upravo pojavljuje…
.. i za prelazak na digitalno odlučite se još danas.

Javite nam se

Uzimajući u obzir sve prije navedeno, te svakako i trenutak u kojem dodatni profit ne smije biti najvažniji i jedini kriterij rada s korisnicima, ekipirali smo se dodatno i nudimo ono što vam može pomoći u narednim mjesecima.

Stoga, ako želite samo proći kroz vaše trenutno stanje, planove i eventualno saznati koliko bi vas to sve u konačnici koštalo, obratite nam se na: info@ivci.hr ili nam pišite preko naše KONTAKT stranice.

Bez obzira da li se obratili nama ili nekoj drugoj firmi, budite motivirani, zdravi i pripremite se za novu paradigmu online poslovanja.

Do trenutka normalizacije života i rada, naravno budite odgovorni prema sebi i drugima i zato još uvijek #ostaniDOMA.

Podijlite ovaj članak (ako vam se sviđa naravno)

Vezani članci

Seo optimizacija ili šuma pravila.

Optimizacija sadržaja za što bolji SEO

Optimizacija sadržaja za što bolji SEO uz održavanje kvalitete istoga uključuje balansiranje strateškog postavljanja ključnih riječi, strukture sadržaja i elemenata...
0 komentar/a
197h - iv ci d. O. O.

Objave za medije: Vaš most do publike

PR, ili public relations, predstavlja ključni aspekt svakog poslovnog svijeta, no njegova povijest nije uvijek bila onakva kakvu poznajemo danas....
0 komentar/a
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.