Postoji izreka koju je nekad davno napisao Elbert Hubbard, američki pisac, izdavač, umjetnik i filozof: “Kad ti život da limun, ti napravi limunadu”.
Korona kao gorki limun
I tako nam je život dao virus korone i zaustavio bar na jedno kraće vrijeme baš sve. Najjednostavnije bi bilo zaustaviti se i prepustiti očajavanju. Međutim, koliko kod to zvučalo kao populistički tj. life-coach style mantra, u aktualnom trenutku jedini ispravni put je ulagati i dalje, možda čak i više nego prije u neke druge načine poslovanja, komuniciranja i razvoja.
Zašto?
Iz vrlo jednostavnog razloga: pitanje je samo trenutka kad će se ovakva karantena i izoliranost prekinuti. Život (i mi s njim) će se sasvim sigurno nastaviti dalje bez obzira kakvi osobni ožiljci budu prisutni.
Vjerojatno ćemo morati priviknuti se na neke nove načine života i poslovanja, prihvatiti neke opće korisne navike koje će u konačnici od svijeta učiniti jedno bolje mjesto za sve nas.
I zato … digitalno.
Oni koji su i do sada svoje poslovanje, komunikaciju i općenito rad temeljili na digitalnim kanalima, web shopovima i web stranicama, manji napor će uložiti u potpunu transformaciju i onih preostalih offline dijelova u online mod.
Ostali koji su do jučer smatrali da njima to nije potrebno, da je to gubitak sredstava, vremena, resursa bez nekog rezultata – sada vrlo vjerojatno osjećaju posljedice svog razmišljanja.
Da li je svima potreban web shop?
I naravno, kao i kod svake druge usluge, trgovine ili savjetovanja – za sve vas nije potrebno imati sve – digitalni ured, web stranicu, web shop ,…itd.. Ono što vam je zaista potrebno je samo ono što vam može osigurati poslovanje najmanje u skladu prijašnjim rezultatima.
Da bi takvo što osigurali, a sami nemate takva specifična znanja koja bi vam omogućila kvalitetnu procjenu vaših stvarnih potreba, potrebno ja da se javite firmama, freelancerima i ostalima koji ta znanja imaju i time se profesionalno bave.
Iskoristite priliku koja se upravo pojavljuje…
.. i za prelazak na digitalno odlučite se još danas.
Javite nam se
Uzimajući u obzir sve prije navedeno, te svakako i trenutak u kojem dodatni profit ne smije biti najvažniji i jedini kriterij rada s korisnicima, ekipirali smo se dodatno i nudimo ono što vam može pomoći u narednim mjesecima.
Stoga, ako želite samo proći kroz vaše trenutno stanje, planove i eventualno saznati koliko bi vas to sve u konačnici koštalo, obratite nam se na: info@ivci.hr ili nam pišite preko naše KONTAKT stranice.
Bez obzira da li se obratili nama ili nekoj drugoj firmi, budite motivirani, zdravi i pripremite se za novu paradigmu online poslovanja.
Do trenutka normalizacije života i rada, naravno budite odgovorni prema sebi i drugima i zato još uvijek #ostaniDOMA.
